BI 4 SPA

BI 4 SPA je business intelligence rješenje koje je dostupno u 2 oblika:

  1. Kao modul uz naš postojeći ERP – „Plug-and-play“ rješenje koje se može početi koristiti istog trenutka kada se ugovori zajedno sa našim ERP sustavom. Plaća se mjesečno kao dodatni paket
  2. Samostalno BI rješenje koje se implementira nad već postojećim ERP-om – U ovom slučaju, nudimo naše dashboard-e kao ideju te pristupamo implementaciji kao standardnom BI projektu (komunikacija sa dobavljačem ERP rješenja radi prilagodbe naših dashboard-a njegovoj bazi)

U oba slučaja, korisnik može dodatno „krojiti“ dashboard-e po svojoj mjeri što se radi uz dodatnu naknadu

Sa preko 10 dashboard-a, BI 4 SPA pokriva sva relevantna poslovna područja:

  • Maloprodaja
  • Veleprodaja
  • Skladište
  • Financije
  • Marketing
  • POS (Point-of-Sale)

*Napravljeno u suradni sa www.we-standout.com



BI 4 SPA je rješenje dostupno na svim mobilnim platformama u svako doba dana. Podaci se osvježavaju automatski tokom noći i nekoliko puta u danu što znači da imate uvid u svoje poslovanje i ključne pokazatelje u realnom vremenu.

COMPANY HEARTBEAT

Pregled „krvne slike“ poduzeća

  • Prihodi YTD, MAT i po mjesecima u usporedbi sa istim periodom prošle godine
  • Prihodi po grupama proizvoda
  • Top 5 najprodavanijih proizvoda
  • Top 5 partnera
  • Filtriranje po godini i mjesecu





LOCATIONS

Pregled prihoda po prodajnim mjestima

  • Prihodi po poslovnicama, zaposlenicima i grupama proizvoda
  • Broj kupovina po danu i satu
  • Prosječna vrijednost kupovina pod danu i satu
  • Filtriranje po periodima – danas, jučer, ovaj tjedan, MTD, zadnja 3 mjeseca, QTD, zadnjih 6 mjeseci, YTD, zadnjih 12 mjeseci

PRODUCT OVERVIEW

Praćenje prodaje, količina te bruto profitne marže (%) po:

  • Godinama i mjesecima
  • Proizvodima
  • Grupama proizvoda

Usporedba prihoda po kvartalima radi utvrđivanja sezonaliteta





FINANCES

  • Praćenje troškova po grupama i mjesecima vs prihod za odabranu godinu
  • Pogled na skraćeni RDG sa usporedbom po ostalim godinama
  • Struktura troškova po mjestima troška

AR – OPEN ITEMS

Praćenje otvorenih dugovanja i potraživanja po partnerima i dokumentima na odabrani datum

Segmentacija iznosa u vremenske skupine:

  • 0-30 dana
  • 31-60 dana
  • 61-90 dana
  • 91-120 dana
  • 120+ dana

Brzi prijelaz između pregleda potraživanja/dugovanja





INVENTORY i WAREHOUSE MONITOR

Praćenje kurentne i nekurentne robe

  • Koeficijent obrtaja zaliha
  • Dani vezivanja
  • Prosječna vrijednost zaliha
  • Količina na zalihama po proizvodima, grupama proizvoda i mjesecima odabrane godine

Praćenje stanja na skladištu

  • Količina i vrijednost zaliha (artikala) po skladištima
  • Pregled odnosa vrijednosti zaliha i prihoda po skladištima/prodajnim mjestima

NEW vs RECURRING CUSTOMERS

Praćenje odnosa novih i starih kupaca kroz vrijeme

  • Pregled novih kupaca po mjesecima

Rast/pad novih kupaca u odnosu na prošli mjesec





BASKET ANALYSIS i TARGETING

Analiza košarice koja radi u kombinaciji sa dashboard-om TARGETING

  • Pregled proizvoda koji su se najčešće kupovali sa Top 20 najprodavanijih proizvoda u odabranom periodu i poslovnicama

U dashboard-u TARGETING se mogu naći svi potencijalni kupci kojima bi se mogla ponuditi kombinacija proizvoda izdvojena u dashboard-u BASKET ANALYSIS