Restart ERP
Rest Art-ov SPA ERP (Enterprise Resource Planning) je sustav razvijen od strane odjela Poslovnih sustava. Moderan i cjelovit knjigovodstveni paket krase jednostavnost, poslovna ergonomija i funkcionalnost.
SPA ERP dolazi u „cloud“ opciji. Naš cloud partner je AWS (Amazon Web Services), broj 1 pružatelj „cloud“ infrastrukture u svijetu koji osigurava 99.999% dostupnosti iste. Svaka implementacija SPA ERP-a kod naših korisnika, dolazi sa dnevnom automatskom izradom backup-a baza koji se spremaju na sigurnu lokaciju na AWS cloudu.
JAVA + POSTGRES on Cloud slogan je koji za većinu korisnika predstavlja sigurnu dobitnu kombinaciju:
- sigurnost
- dostupnost
- transparentnost
- minimalni troškovi
Modul zajedničkih podataka je prvi i osnovni modul u kojem se definiraju opći podaci bitni za poslovanje. Sastoji se od jednog izbornika koji se pojavljuje i u svim ostalim modulima radi povećane efektivnosti rada.
U ovoj cjelini definiraju se organizacijske jedinice, države, županije i gradovi s kojima tvrtka surađuje, kao i unos partnera i grupa partnera. Predviđen je i prostor za definiciju kontnog plana, valuta, tečajnih lista, banaka, kartica, IBAN-a, vrsta troškova, šifrarnika te načina plaćanja. Ugovori i vrste ugovora se također ovdje definiraju.
Također, tu se unose opći podaci o radnicima te agentima i telemarketerima koji su uključeni u poslovanje.
Uz sve gore spomenuto moguće je definirati i neke dodatne korisne opcije, kao što su općenite napomene koje se pojavljuju u dokumentima, kao i unos logotipova te definicija podnožja i zaglavlja koji će se na taj način automatizirano pojavljivati na svim kasnije kreiranim dokumentima.
- Osnovni podaci
- Knjiženja
- Upiti
- Izvještaji
- Godišnja obrada
Uz općenite tipične informacije o ukupnom stanju (saldu), postoji i detaljna evidencija veze između dokumenata (računa i uplata). Tako je moguće povezati jedan račun s više uplata ako je plaćen u više navrata ili jednu uplatu koja se odnosi na plaćanje više računa.
Isto tako moguće je povezati uplatu sa dijelom računa (djelomično pokrivanje). Povezivanje dokumenata moguće je vršiti automatski, poluautomatski i ručno. Predviđen je niz predefiniranih izvještaja koji pomažu pri usklađivanju sa drugim partnerima – IOS, opomene i slično. Unutar modula salda konti automatski se vodi i knjga URA / IRA te je moguće ispisati obrasce PDV i PDV-K.
- dopisa
- računa
- sudske pošte
- tehničke dokumentacije
- ugovora i sl.
U skladu s našom idejom da se jedan podatak unosi samo jednom na jednom mjestu, na taj način započinje prvi korak pri obradi računa. Ulazni i izlazni računi se automatski prenose u daljnju evidenciju i to u:
- knjigu URA/IRA
- salda konti
- glavnu knjigu
Na taj način omogućeno je praćenje protoka dokumentacije unutar poduzeća te automatizacija čitavog poslovnog procesa.
Također treba istaknuti točnost kao veliku prednost, jer se podaci ne prepisuju ručno, već se direktno prenose u informacijski sustav.
Korisniku je omogućen:
- uvid u promet i stanje svakog artikla
- sastavljanje raznih upita vezanih uz artikle
- pregled svih željenih faktura
te uvid u razne osnovne podatke koji su vezani uz poslovanje ovog modula.
Svi načini zaprimanja i otpremanja robe su podržani.
Pri tome prvenstveno mislimo na: ulaz (od dobavljača ka skladištu), izlaz (od skladištu ka kupcu), interni (od skladišta do skladišta), tranzitni (od dobavljača do kupca). U ovom modulu je obuhvaćeno šest segmenata:
- skladište
- nabava
- veleprodaja
- međuskladišnice
- unos narudžbi
- unos konsignacijskih naloga.
Svaka prodana količina se automatski skida s centralne baze u kojoj se vodi evidencija skladišta. Stoga je u svakom trenutku moguće dobiti točno stanje skladišta te da li je neku transakciju moguće ostvariti ili ne.
Račun je moguće platiti na bezbroj različitih načina te se tako kupcu ostavlja na volju želi li račun platiti u gotovini, karticom ili na rate. Uz to, moguće su i kombinacije više različitih načina plaćanja pa je tako moguće plaćanje djelomično u gotovini, djelomično karticom, a ostatak na kredit ili neka druga kombinacija.
Brzina obavljanja same transakcije je vrlo bitna stavka te najčešće direktno utječe na zadovoljstvo samih kupaca. Zbog tog razloga prodane količine se ne skidaju automatski sa skladišta jer bi to značilo produljivanje kupoprodajne transakcije.
Rješenje koje nudi ovaj modul je evidentiranje svih prodajnih transakcija te, na kraju radnog dana, slanje na server.
Račun je moguće platiti na bezbroj različitih načina te se tako kupcu ostavlja na volju želi li račun platiti u gotovini, karticom ili na rate.
Uz to moguće su i kombinacije više različitih načina plaćanja pa je tako moguće plaćanje djelomično u gotovini, djelomično karticom, a ostatak na kredit ili neka druga kombinacija.
- definiranja automatskih inicijalnih primanja na nivou djelatnika, poslovnih jedinica, vrsta radnog odnosa tako da je i najkompliciraniji obračun moguće napraviti sa par klikova mišem
- podržane su sve zakonom definirane porezne olakšice – u postotku (djeca, uzdržavani članovi obitelji, itd.), te životno, dodatno zdravstveno i dobrovoljno mirovinsko osiguranje
- postoji mogućnost godišnjeg obračuna poreza s automatskim oduzimanjem ili pribrajanjem razlike poreza i prireza
- sadrži sve obavezne izvještaje koji se predaju državnim službama na mjesečnoj i godišnjoj osnovi – RSm, SPL, ID, IDD, IP itd.
- postoji i velik broj predefiniranih izvještaja:
- rekapitulacije obračuna, poreza, doprinosa, kredita te obračunske liste u grafičkom i matričnom formatu (prilagođene tzv. kuvertama)
- automatsko kreiranje virmana
- mogućnost kreiranja datoteke za uvoz u e-bankarstvo
- kreiranje datoteka za upis na tekuće račune za ZABU, PBZ, RBA uz mogućnost jednostavnog definiranja i za druge banke
- definiranje svih vrsta obustava teograničavanje na određeni vremenski period:
- u postotku na bilo koju osnovicu
- rate sa glavnicom
- rate bez glavnice
- podržani su načini obračuna bruta:
- odnosa bruta, sati i mjesečnog fonda sati
- odnosa bruta, sati i fiksnih sati
- osnovice i postotka (po radnim mjestu ili radniku)
- boda i vrijednosti boda (po radnim mjestu ili radniku)
- neto na bruto
- bilo što drugo jer se načini obračuna određuju matematičkom formulom
Pomoću ovog modula moguće je podjednako jednostavno i brzo obračunavati plaću kako za jednog ili dvojicu radnika tako i za nekoliko tisuća djelatnika.
Prednost modula je ubrzani proces knjiženja, obračuna i inventure. Korisnik u svakom trenutku ima točan uvid u stanje i promjene inventara poduzeća te mogućnost praćenja tekućih investicija kao i sredstava u pripremi.
Uz spomenuto, u ovom modulu moguće je definiranje ispisa jednog ili više računa vezanih uz neki ugovor, kao i automatski ispis na specifični način predefiniranih računa. Time možemo kod vremenski definiranih računa odrediti ispis mjesečnih, kvartalnih ili godišnjih računa za jednog ili više korisnika. Primjer za to može biti automatski ispis usluge mjesečnog održavanja ili npr. mjesečne pretplate na konzalting.
Mogućnost izrade izvještaja koji pokrivaju detaljan pregled poslovanja nabave i prodaje još je jedna od prednosti ovog modula. Važna odlika ovog dijela aplikacije je integriranost s ostalim modulima što omogućava automatski prijenos podataka u primjerice robno-materijalno poslovanje ili skladišno poslovanje.
Putni nalozi su izravno vezani uz kadrovski odjel i potpuno integrirani s aktivnostima blagajne. Aplikacija blagajna obrađuje blagajnička izvješća s pripadajućim uplatnicama i isplatnicama. Automatski se kreira blagajnički dnevnik i temeljnica za glavnu knjigu.
Pomoću njega korisniku je omogućeno da sam odabere podatke koje želi za ispis određenog virmana te na taj način formira virman koji mu je trenutačno potreban u poslovnom procesu.
Korisnik ima mogućnost samostalno odabrati metodu obračuna (konformna, proporcionalna, kombinirana) te vrstu računa (plaćeni, neplaćeni, svi). Vrlo je jednostavan za korištenje, a korisnik pomoću njega može uvelike ubrzati poslovni proces.
- korisnike, grupe korisnika te njihova korisnička prava
- matrični ispis štampača
- sheme kontiranja
- različite vrste izvještaja
- replikacije baze
- različite sistemske tablice neophodne za nesmetano funkcioniranje programa.