BI 4 SPA
BI 4 SPA je business intelligence rješenje koje je dostupno u 2 oblika:
- Kao modul uz naš postojeći ERP – „Plug-and-play“ rješenje koje se može početi koristiti istog trenutka kada se ugovori zajedno sa našim ERP sustavom. Plaća se mjesečno kao dodatni paket
- Samostalno BI rješenje koje se implementira nad već postojećim ERP-om – U ovom slučaju, nudimo naše dashboard-e kao ideju te pristupamo implementaciji kao standardnom BI projektu (komunikacija sa dobavljačem ERP rješenja radi prilagodbe naših dashboard-a njegovoj bazi)
U oba slučaja, korisnik može dodatno „krojiti“ dashboard-e po svojoj mjeri što se radi uz dodatnu naknadu
Sa preko 10 dashboard-a, BI 4 SPA pokriva sva relevantna poslovna područja:
- Maloprodaja
- Veleprodaja
- Skladište
- Financije
- Marketing
- POS (Point-of-Sale)
*Napravljeno u suradni sa www.we-standout.com
BI 4 SPA je rješenje dostupno na svim mobilnim platformama u svako doba dana. Podaci se osvježavaju automatski tokom noći i nekoliko puta u danu što znači da imate uvid u svoje poslovanje i ključne pokazatelje u realnom vremenu.
COMPANY HEARTBEAT
Pregled „krvne slike“ poduzeća
- Prihodi YTD, MAT i po mjesecima u usporedbi sa istim periodom prošle godine
- Prihodi po grupama proizvoda
- Top 5 najprodavanijih proizvoda
- Top 5 partnera
- Filtriranje po godini i mjesecu
LOCATIONS
Pregled prihoda po prodajnim mjestima
- Prihodi po poslovnicama, zaposlenicima i grupama proizvoda
- Broj kupovina po danu i satu
- Prosječna vrijednost kupovina pod danu i satu
- Filtriranje po periodima – danas, jučer, ovaj tjedan, MTD, zadnja 3 mjeseca, QTD, zadnjih 6 mjeseci, YTD, zadnjih 12 mjeseci
PRODUCT OVERVIEW
Praćenje prodaje, količina te bruto profitne marže (%) po:
- Godinama i mjesecima
- Proizvodima
- Grupama proizvoda
Usporedba prihoda po kvartalima radi utvrđivanja sezonaliteta
FINANCES
- Praćenje troškova po grupama i mjesecima vs prihod za odabranu godinu
- Pogled na skraćeni RDG sa usporedbom po ostalim godinama
- Struktura troškova po mjestima troška
AR – OPEN ITEMS
Praćenje otvorenih dugovanja i potraživanja po partnerima i dokumentima na odabrani datum
Segmentacija iznosa u vremenske skupine:
- 0-30 dana
- 31-60 dana
- 61-90 dana
- 91-120 dana
- 120+ dana
Brzi prijelaz između pregleda potraživanja/dugovanja
INVENTORY i WAREHOUSE MONITOR
Praćenje kurentne i nekurentne robe
- Koeficijent obrtaja zaliha
- Dani vezivanja
- Prosječna vrijednost zaliha
- Količina na zalihama po proizvodima, grupama proizvoda i mjesecima odabrane godine
Praćenje stanja na skladištu
- Količina i vrijednost zaliha (artikala) po skladištima
- Pregled odnosa vrijednosti zaliha i prihoda po skladištima/prodajnim mjestima
NEW vs RECURRING CUSTOMERS
Praćenje odnosa novih i starih kupaca kroz vrijeme
- Pregled novih kupaca po mjesecima
Rast/pad novih kupaca u odnosu na prošli mjesec
BASKET ANALYSIS i TARGETING
Analiza košarice koja radi u kombinaciji sa dashboard-om TARGETING
- Pregled proizvoda koji su se najčešće kupovali sa Top 20 najprodavanijih proizvoda u odabranom periodu i poslovnicama